29 Ocak 2012 Pazar

Fırça Dosyası#1 - İnglot 31T

Öyle çok pahalı aman aman fırçalarım yok. Benden çok duyduğunuz gibi 'öğrencilik işte'. Anca para biriktire biriktire kalite şeyler alınabiliyor ya da en uygunu olanı.Eyeliner alırken aldığım için %30 indirim uyguladılar. Uygun fiyatlıyken daha da uyguna geldi yani.


Jel eyeliner ile kullanmak için aldım. 3 çeşit fırça var inglotta jel eyeliner ile kullanmak için. Biri 31T biri ucu kırık olan diğeride düz ve ince olan. Benim aklımda 31T si vardı yani kesik uçlu olanı. Oradaki bayanda bununla daha kolay uygulama yapacağımı söylemişti. İyiki de bunu almışım diyorum. 2.denemeden itibaren çok güzel eyeliner çekmeye başladım. Birkaç deneme sonrasında da kuyruğunu çok rahat yapar oldum. İnglot jel eyeliner postundaki çekilmiş eyeliner sizi yanıltmasın sakın daha güzel çekiyorum artık =D
Ucuna daha yakından bakalım. Ucu tabikide simsiyah bir şekilde =D Kılları yumuşacık, sapı oldukça kaliteli. Jel eyeliner gözünüzden kayar gibi gidiyor fırçayla. Bende henüz kıl dökme yapmadı. Umarım yapmazda.

Ben çok beğendim 31T yi. Şimdi fiyatlar nasıl oldu bilmiyorum. Ama sanırım 33 tl gibi ir fiyatı vardı o zaman indirimsiz haliyle. Size de tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: