31 Ocak 2012 Salı

Flormar Nail Art ile French

Hangisini yazsam diye bakınırken önceden çekip koyduğum frenchli tırnaklarımı gördüm. Çok iyi olmasa da bunun postunu yapmak istedim. Nail art ile denediğim ilk french olması lazım. Çünkü şimdilerde daha iyi şekilde yapıyorum. Yapa yapa elim alıştı çünkü =)
Yamuk yumuklardanda anlaşılacağı gibi ilk denemem. Ama ilk denemem için fena da sayılmaz haniii =D
Nail Artların fırçaları ince olduğu için rahat bir şekilde tırnak ucuna sürebiliyorsunuz.Tek kat sürüyorum ben.
Üstünede chissanın bu yanardönerli şeffafımsı ojesini sürüyorum tek kat. Pembe renkte yanar dönerli. Nedense frechte bunu çok beğeniyorum.
Neden bu kadar kalın diyeceksiniz belki. Tırnaklarım minnacık olduğundan en kısa halinde bile beyazlar vardır benim. Ama o haliylede süremiyorum çünkü hoş olmuyor. Biraz uzaması gerekiyor. Bant yapıştırmadığım içinde tırnağımın beyaz kısmını tamamen boyuyorum.

Hediye Etkinliğim devam etmekte, katılmak için tık tık =)

Hiç yorum yok: