18 Ağustos 2013 Pazar

Rimmel Scandaleyes Kalem Far - 002 Bulletproof Beige


Scandaleyes farlar çok konuşuldu. Bende almadan duramadım. Ülkemize çok olmadı geleli. Bende şampanya rengini aldım. 


Açılmalı kalemlerden. Henüz açmadığım için açarken kırılıp kırılmadığını bilmiyorum. 

Yapısı yumuşacık. Göz kapağıma uygularken güzel sürülür mü benim dağıtmam mı gerekecek diye düşünmüştüm. Ama kendiliğinden o kadar güzel sürülüyor ki. Siz ekstra bir şey yapmasanız da çok güzel duruyor.


Rengi çok hoş. Sadece göz makyajınıza renk katsın, canlılık versin diye de kullanabilirsiniz. Koyu kahve farlarınızla da güzel makyajlar yapabilirsiniz. Kesinlikle bir tane daha yedekleyeceğim bir kalem. 

Kalıcılığı fena değildi. Ben bu sıcaklarda, koştururken kullandım. Bazsız sürdüm. Ve 3-4 saatin sonunda çizgilere dolmuştu. Ama havanın sıcaklığından makyajın akmaması mümkün değildi. Baz kullanarak ve sıcak olmayan havalarda kullanarak kalıcılığını arttırabiliriz. 

Ürün 3,25 gr ve fiyatı 11,99 lira. 

Hiç yorum yok: