11 Ağustos 2013 Pazar

Çekiliş Sonucu

Herkese katılımından dolayı teşekkür ederim =) 
2 gün sonra şehir dışına çıkıyorum okulumla ilgili, bu yüzden pazartesi ya da salı göndermem gerekiyor. Kazanan arkadaşın bana hemen dönmesini rica ediyorum yoksa yarın öğlen yenibir çekiliş yapacağım =( 

Çekilişe 70 kişi katıldı. Tek şartım izleyicim olmanızdı ama bazıları olmamış. Ya da adsız olarak katılanlar vardı. O yüzden çıkarttıklarımla birlikte 62 kişi oldular.

22 numaralı isme bakalım;


REYHANE oldu =) tebriklerrr =) sana mail de atıyorum lütfen bana hemen ulaş =)

2 yorum:

reyhane dedi ki...

Mrb,ne güzel bir sürpriz oldu,çok tşk. ederim..Adresimi mail attım..Haberdar ettiğiniz için de ayrıca teşekkürler..

mavidunyam dedi ki...

rica ederim =) umarım güzel günlerde kullanırsınız, en kısa zamanda göndereceğim =)