22 Ağustos 2013 Perşembe

Loreal Glam Shine Balmy Gloss - 912 Sin For Peach


Kalem rujlar son zamanlarda çok ilgimi çekiyor. Loreal'in bu ürünü de Chubby Sticklerle kıyaslanmakta.

Ben tercihimi 912 numaradan yana kullandım. Çok doğal duran bir renk.


Bazıları balmy glossların simlerinden şikayetçi ama ben 912 numarasında sim göremedim. Çok hafif ışıltılar var ama sürdüğünüzde belli olmuyor ve batma yapmıyor. 




Yukarıdaki 2 fotoğrafta tam rengi çıkmış. Hafif nemli, çok kolay sürülen, gloss kadar parlak değil ama hafif bir parlaklığı var ki çok güzel duran bir kalem ruj. 

912 numarası inanılmaz doğal duran, abartıya kaçmayan bir renk. Ben çok sevdim. Kesinlikle bu renge bir şans vermelisiniz. 

Gramajını bulamadım üstünde. Fiyatı ise 30 lira.

2 yorum:

Merve Çelik dedi ki...

Harika duruyor .Bende almak istiyorum Güle güle kullanın :)

mavidunyam dedi ki...

tavsiye ederim =) teşekkürler =)