8 Ağustos 2013 Perşembe

EOTD #2


Yaz aylarında çok hafif makyajlar güzel oluyor. Çok sevdiğim bir paletle yaptım makyajımı. Renkler yine tam istediğim gibi çıkmadılar.
*Öncelikle Art deco far bazını uyguladım.
*Ardından gözün yarısına kadar The Balm Shady Lady Vol 2 paletinden just this once jamie rengini kullandım. 
*Göz kapağının yarısından sonuna kadar da gölgelendirme amaçlı yine aynı paletten insane jane rengini uyguladım.
*Karıştırma fırçamla iyice karıştırıp dağıttım. 

Oldukça sağlıklı bir ışıltı olarak gözüküyor. Ama dediğim gibi istediğim gibi çıkmadı renkler.
Peki bu basit makyajı siz nasıl buldunuz ?

Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı bayramlar dilerimmm =) 

2 yorum:

Luna dedi ki...

Gozlerınız lens mi? ben turkiyede bu sekil lens bulamadim.ebayden baktım ama güvenemedim..

mavidunyam dedi ki...

evet lens. Hem renkli, hem dereceli. Ebayden ebnde güvenileceğini düşünmüyorum. Benimkinin markasın fresh look ama çok beğenmiyorum. Ama çok doğal duruyor bende. Aynı renkten takan birçok arkadaşımda belirgin. Göz yapısıyla ilgili birazda